8 Νοε 2007

Ψώνια με τον Παναγιώτη

Σκέφτηκα να κάνω μια πιο χαλαρή δημοσίευση ώστε ν' αποβληθεί η μελαγχολία απ' το μπλογκ, πολύ κράτησε... Σκέφτηκα να πάω για ψώνια με έναν απ' τους κολλητούς μου. Ο άλλος, πάντα πρωτοπόρος, είχε κάνει νωρίτερα τη διαδρομή...Η ανανέωση επιβεβλημένη και η βούληση δεδομένη. Απ' τη στιγμή που ακυρώθηκε και το μάθημα μου των ισπανικών δεν το πολυσκεφτήκαμε.
Εννοείται ότι ο Παναγιώτης έφτασε αργοπορημένος (αιώνιος και αδιόρθωτος). Η αγαπημένη οδός Ερμού πάντως ήταν εκεί και μας περίμενε. Το φθινοπωρινό απόγευμα πέρασε χωρίς να το καταλάβουμε. Ευτυχώς υπήρχε και ποικιλία ρούχων και όλα τα νούμερα (πρώτη φορά βρίσκω τόσο εύκολα medium!).
Και επειδή δεν πρέπει να είμαστε υλιστές αλλά να αναζητούμε και την πνευματική τροφή, αγόρασα το βιβλίο της νομπελίστριας συγγραφέως Ντόρις Λέσινγκ "'Ενας άντρας και δυο γυναίκες". Βλέπετε δεν παραλείπω να ρίχνω ματιές στους υπαίθριους πάγκους με βιβλία οπότε...δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό, έστω κι αν δεν μου έμεινε πεντάρα στην τσέπη!
Παναγιώτη, ανανεώνουμε το ραντεβού για την επόμενη φορά και με τον άλλο μαζί. Κακομοίρη μου πρόσεξε όμως: την επόμενη φορά που θα με στήσεις δε θα σε περιμένω!

7 σχόλια:

Tasos Zarkadis είπε...

οδός Ερμού... συνηθίζω να ονομάζω το περπάτημά μου εκεί... πέρασμα στο καταναλωτικό δαιμόνιο! αν και προτιμώ τον ναό attica και το αγαπημένο the mall athens... φτάνει μου ξυπνάς τα υπερκαταναλωτικά μου ένστικτα! αρκετά!

θλιμμένος μπούφος είπε...

Η ανάρτηση, εκτός από τον Παναγιώτη είναι αφιερωμένη και σε 'σένα...Το number one fashion victim!!!

dionysia είπε...

eleos dn eixa idea oti o taos einai uperkatanalwtikos!!!!!!!lollllllllllll!!!!!!!ade gt kai eseis agoria xreiazeste shopping therapyyyyy

zoZeL είπε...

xax0ax0a0xa0x...KOITA egw 1xerw ..o panagiwtis einai sinepis..emena mou eipe pws oi allOi pane pl nwris sta radevou tus..kT tetio..xa0xa0x0a0x0a

gamati parea eiste..exases t paraskevi..:P..st amaxi rixame kt gelia..:P...

θλιμμένος μπούφος είπε...

@forever yours Εννοείται πως κι εμείς χρειαζόμαστε shopping therapy!
@zozel Επίτρεψέ μου να γνωρίζω καλύτερα τον Παναγιώτη... Αν το να είσαι ακριβώς στην ώρα σου θεωρείται νωρίτερα τι να πω;;; Τελευταία φορά που είμαι στην ώρα μου. Όσο για την Παρασκευή, μια χαρά πέρασα και στην Καλαμάτα.

Δέσποινα είπε...

Αγαπώ...αγαπώ όλα αυτά...!
Φιλιά στον Παναγιώτη!

θλιμμένος μπούφος είπε...

Χαιρετίσματα έχεις!